sammanfattning

pressen apterade bloggosfären, som exploderade och havererade. det var bättre förr, i forntiden, internet då; en bunt konstiga sidor, ett arkiv över udda människor och idéer, psoriasisförbundets inofficiella samlingsplats och utanförskapets spjutspets. efter en kommersiell succé blev allting glättigt, kväljande. det kändes inget kul att knacka html, när tidningsrubriker byggdes utifrån modeordet "blogg". du läser nu den här bloggens näst sista inlägg. jag tänkte det kunde vara kutym att, på något vis, lite vemodigt sammanfatta det hela. därför följer här de festligaste sökorden folk googlat sig hit med:

sertralin blåmärke
gratis ringsignaler fis
islamic ringsignal
lars von trier diarré
sieg heil ringsignal

jag har beställt serverutrymme, så jag ska slippa använda blogger. när chocken efter bloggosionen lagt sig och jag insåg, såg, hur jävla fula & dåliga™ nybloggarnas hemsidor är, förstod jag att vi måste resa oss ur askan, förlita oss på våra skillz och bygga ur ruinerna. nybloggen kommer du hitta på blog.trstd.se när det är dags.

Inga kommentarer: